De laatste volle dag

Goedemorgen deze morgen. Alhoewel het is al niet meer echt ochtend. Op dit tikmoment is het 11.33 uur. Ik zit buiten, maar dat is lastig kan ik u zeggen, de zon wordt uiteraard bemind, maar dat maakt het lastig om op het beeldscherm te kunnen zien.

Zou de roodborst zich laten zien? Ik hoor hem wel. Een foto zal niet gaan, eer ik de telefoon heb gepakt om een foto te maken is het diertje al lang en breed gevlogen…

Rare dag vandaag. De laatste hier. Morgenochtend aanvaarden we de terugreis. Tiny komt half november (al) weer terug. Vanmorgen heb ik ‘mijn’ kamer gekuist, spullen ingepakt, klaargelegd voor morgenochtend en geprobeerd nog wat buiten ‘mijn’ kamer te kuisen. Vind ik een mooi woord. Waar dat nu ineens vandaan komt weet ik ook niet, het schoot me zo ineens in de gedachten.

We hebben vandaag weer prachtig weer. De zon schijnt en het is heerlijk om nog even van te genieten. In Limburg is het blijkbaar echt herfst. Regen en ook al best lage temperaturen. Ben ik blij dat ik de fuchsia’s al binnen heb. Het was wel even jammer van de prachtige bloemen die links en rechts nog in de planten zaten, maar volgend jaar krijgen ze nieuwe kansen. Zo is dat. Ik misschien ook.

Hoe laat we morgenochtend vertrekken is me nog niet zo duidelijk. Ik hoop een beetje op ‘aan de tijd’ om toch ook een beetje op tijd thuis in Limburg te kunnen zijn. Ik moet niet vergeten om straks te kijken dat ik alles bij me heb voor onderweg, dat ik dat kan pakken wat ik nodig heb.

Tjonge die zon is lekker. Heerlijk. Misschien pak ik me zo wel even het boek, een stukje lezen. Ook lekker. Eigenlijk had ik me voorgenomen om nog naar de rivier; ‘Le Gardon’ te lopen, maar ik heb eerlijk gezegd, geen zin. Ik zal zo een paar foto’s maken; over de leuning van het terras…….Zo is dat.

De verbinding, het netwerk ligt niet echt lekker hier. Waarschijnlijk ook wel logisch. Wat geeft het. Toch al heerlijk om alleen die dingen er uit te pikken die belangrijk zijn, op momenten dat het netwerk wel functioneert. Wat is belangrijk? Reacties van Klara en de mensen die me volgen bij Reismee.nl. Na het weekend begint het leven thuis weer en kan de grote schoonmaak beginnen. Qua pc bedoel ik dan.

Tot later of tot enig ander moment.

Reacties

Reacties

Klara

vandaag echt duuster weer. Maar ...... een Ijsvogeltje gezien, maakt de dag goed en de start van het vrije weekeind.
mofgen hebben jullie volgens mij goed reisweer. Rustig aan tot dan.

Mia

Ja Truus zo zie je maar weer overal is een begin maar helaas ook hoe geweldig het ook is komt er een einde aan.
Voor morgen wens ik jullie een mooie maar vooral een veilige reisdag en hierna komen de mooie herinneringen.
Tot ziens Albert en Mia.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!