Zondag

Is dit een heerlijke zondag of niet?! Lekker geslapen en echt pas laat op. Bij negenen..... schaam, schaam, maar niet werkelijk. Ontbijten en toen ben ik naar buiten gegaan. Heerlijk buiten bezig geweest. Op een gegeven moment is het dan 'op' en moet ik ophouden, maar ik heb redelijk wat kunnen doen. Als je dan Tiny bezig ziet, tjonge, jonge, pet / hoed diep af. Fantastisch. Vanmiddag weer gezellig en lekker gegeten. Verder gebeurd er vandaag niet zo gek veel. Gewoon de zondagse dingen; samen naar Buitenhof gekeken. Kaarten geschreven en nu reismee bijwerken. Alleen de foto's lukken niet zo best, maar dan heb ik eventueel thuis nog wat te doen. Ik zal wel zien.

Tiny houdt nu ook op buiten. De 'wervelwind'. Zo doop ik haar. Ongelofelijk wat ze allemaal kan doen. Het gaat maar door.

Gezellig en heerlijk rustig aan. Het is hier zo mooi buiten. Als het enigszins lukt wil ik een keer naar de rivier lopen. Wat stenen en foto's verzamelen. Dinsdag gaan we misschien, bij redelijk weer, met een treintje. Ik ben benieuwd. Treinen is altijd leuk.

We zullen zien wat nog op ons pad komt.

Groeten, het ga u goed, zorg goed voor jezelf en voor je geliefde (indien aanwezig), tot een volgende keer, Truus

Reacties

Reacties

Klara

Nou dat leest lekker weg. Ontspanning door inspanning zou ik zo zeggen. Veel plezier met treinen.

Mia

Truus ik weet al dat jullie genoten hebben van de treinreis met mooi weer. Geniet verder nog lekker met z'n tweetjes. Zijn jullie al boven op de berg geweest en heb jullie al veel lekkers gegeten. Ikwens jullie nog veel plezier.en hopen dat wij weer snel iets van je mogen horen.

Groetjes ook van Albert.
Mia

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!