De eerste dag

Gisteravond aangekomen. Geloof het of niet ik flinke kilometers achter het stuur gemaakt.Het was heerlijk, alleen wel veel regen onderweg. In Luxembourg (Tiny achter het stuur) in een file gestaan. Jammer, het vergt tijd, maar eerlijk gezegd..... voor mij duurde het niet zo gek lang. Daarna hebben we ergens gepicknickt. Héérlijk, maarrrr, oooooh zo koud. Grapje werd natuurlijk; wat is het lekker warm in de auto.......Daarna heb ik mijn eerste stuk gereden. Het was een rustig stuk. Tiny heeft nog een stuk gereden en het laatste stuk mocht ik weer. Flinke regen de bergen in. Nauwe straatjes en het werd donker. Het ging gelukkig goed. Het was heerlijk om weer te rijden.

Vandaag zijn we naar Alès geweest. Tiny heeft het netwerk geregeld en we zijn naar de Cora geweest om boodschapjes te doen. Cora is een winkel..... hoe vaak ik tegen Tiny heb gezegd hoe groot ik die winkel vind....... was wederom gezellig. Ennnnnnnnnn.......Tiny heeft heen gereden en ik heb terug gereden. Jammer voor Tiny kunnen we niet aan de auto komen die ze hier normaliter gebruikt. Op deze manier kan wel het rijden wat gedeeld worden.Voor mij weer gunstig.

Het is zo bijzonder. Ik had willen beginnen met: ben ik echt weg geweest??? Echt waar?? Het is bijna alsof het hierkomen is en verder gaan waar we zijn opgehouden. Bijzonder.

Weet je wat? Vorige keer hier vond ik een schorpioen(netje) en nu???? IK zal kijken of ik de foto, die overigens bar onduidelijk is kan toevoegen een vleermuisje...... zo bijzonder om dit diertje van zo dichtbij te kunnen bewonderen.....

Wat brengt de dag van morgen. ..... We gaan in ieder geval naar Uzès (of dit goed geschreven is controleer ik wel een andere keer) naar de markt.....

Tot een volgende keer.......

Reacties

Reacties

MARIA

Zo te horen heb je het wel naar je zin,geniet er maar lekker van,jammer van die regen onderweg,maar het zal bij jullie toch wel warmer zijn dan hier!Groetjes ook voor Tiny, Jeu en Maria

Klara

Hoi Truus, vandaag hebben we hier mooi weer. Echt zo'n herfst ochtend niet helemaal helder wel zon. Maak er een lekker rustige zondag van en ik kijk uit naar je foto's van al het wild dat je tegenkomt.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!