YEZZZZZZZZZZ!!!!

Goedensmorgens,

voel ik me ook zo???? Comme si, comme ca. Of zoiets. Wat een drietert bin ik eworden. Dat is een ander dialect dan we hier in het zuiden gewend zijn.

Mensen het is zo ver. Zo heb je nog een halfuur en zo glipt de tijd tussen de vingers door. Maar allee, in vijf minuten kun je heel wat intikken. Al moet je dan natuurlijk ook wel tekst hebben. Wat ik de komende dagen wel of niet kan toevoegen zien we wel. Zo niet (door dommigheid mijnerzijds) dan kan ik het achteraf nog wel toevoegen. Zien jullie hoe ik mijn tijd zit vol te tikken? Stiekem best nerveus. Heb ik alles? Waarschijnlijk veel te veel van dit en dat. Maar ja, je kunt maar niet weten. Tiny zal stiekem in haar vuistje lachen. Zij is (uiteraard samen met Wien) zo'n wereldreiziger. Ze is zoveel gewend. Heeft zo vaak haar koffer gepakt. Weet precies wat wel en wat niet. Daarom vind ik het zo geweldig mee te mogen. Wat kan me gebeuren? Tny en ik (ga mijn best doen) gaan er een gezellige tijd van maken. Dat is in ieder geval een ding dat zeker is.

Het is bijna zes uur en Tiny zal op punt van vertrekken staan. Dus ga ik mijn schoenen aan doen. Nog even een paar slokjes thee. Lieve mensen, tot een volgende keer, fijne dagen, zorg goed voor jezelf en zeker voor elkaar!!!


Groetjes, Truus (nu nog in Landgraaf.............)

Reacties

Reacties

Mia van Schaik

Hoi,hoi vakantiegangers, hopelijk hebben jullie een fijne reis. Ja Truus geweldig hé om weer terug naar Collet De Deze te gaan. Geniet samen met Tiny van alle moois wat jullie te wachten staat en daar weten wij alles van.groetjesvan de thuisblijvers Albert en Mia.

Klara

Hallo Truus en Tiny, Liam en Appie eten en drinken goed.Appie slaapt veel overdag, Liam is iets actiever. Altijd weer een verrassing waar Appie vandaan komt, onze super verstopper. Rust uit, onderneem van alles en tot de volgende keer.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!