Jawel en wat raar, nee met een hoofdletter; Raar!!

Jawel, het komt nu echt dichtbij. Gisteren zijn 'de jongens' naar Klara verhuisd. Fijn dat Klara ze een tijdelijk thuis geeft. Het zal ze aan niets ontbreken. Een hele geruststelling. Maar het was Raar gisteravond. Geen; 'jongens komen jullie naar binnen?' en 's nachts lag ik zomaar alleen op bed. Vanmorgen geen goede morgen jongens, geen bakjes voer, geen deur open.

Geloof het of niet, er komt lijn in de dingen die gedaan moesten worden en de dingen die nog moeten. Er komt zowaar wat rust in het geheel. De 'grote' fuchsia was de laatste die nog naar binnen moest en dat is gebeurd. De plantjes die nog naar binnen moeten, maar nog even kunnen wachten staan onder het afdak op de tafel die tegen de muur staat. Aldus ietwat beschut. Rust.

Alleen nog de toiletartikelen verzamelen en dat doe ik vanavond wel, tenslotte wil ik me morgenochtend (laat in de nacht) nog wel even verzorgen, anders neemt Tiny me niet mee.....

Ha, ik verheug me!! Wat gaan we allemaal beleven. Wat gaan mijn ogen zien. Tjonge, jonge, wat een bofkont.........

Vanavond slapen (hoop ik) en morgenochtend om ongeveer 06.15 uur zal Tiny hier arriveren.......dan is de aftrap......op het gaspedaal ....... de start van vakantie Frankrijk, Collet de Dèze, here we come....

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!