Dichterbij

De dag na zondag. Het is nu begin oktober en hoewel de bibbers nog niet helemaal uit mijn systeem zijn, wil ik mijn brein graag duidelijk maken dat de reis en verblijf in Frankrijk, samen met Tiny, nu toch echt dichterbij komt!!

Ik heb net even op de kaart gekeken. Google Maps. Opgezocht waar Collet de Dèze ook alweer ligt en dan zie ik de plaatsnamen waar we 'toen' geweest zijn. Dan voel ik wel wat kriebels, dan wordt het wel weer voelbaar. Weet je wat??!! Ik ga naar Zuid-Frankrijk.

Er moet nog een lijstje gemaakt: ik ga op reis en ik neem mee.......
Nog maar even mee wachten......... of toch ook weer niet? Nee? Gewoon doen??!!

tot de volgende keer...

Reacties

Reacties

Tiny

Een ding mag je zeker niet vergeten en dat is "Goede zin en je lach". De rest komt vanzelf wel.
Ik heb er veel zin in en kijk er naar uit en heb er veel zin in.

Klara

Komt goed, zegt men dan. Woensdag komt het een heel stuk dichterbij.

Jeu en Maria

Truus en Tiny ,een hele fijne vakantie!

Truus

Dank jullie wel. We gaan er een gezellige tijd van maken.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!